῾Η ἀρχικὴ συνάντηση γίνεται μὲ τὴν ἐνδιαφερόμενη οἰκογένεια ἢ τὸ ζεῦγος· στὶς περιπτώσεις ποὺ τὸ πρόβλημα ἀφορᾶ τὸ παιδὶ ἡ συνάντηση γίνεται μὲ τοὺς γονεῖς· στὴ συνάντηση αὐτή, παράλληλα μὲ τὴν καταγραφὴ τοῦ ἱστορικοῦ, προσδιορίζεται, κατὰ τὸ δυνατόν, καὶ τὸ προβαλλόμενο αἴτημα.
᾿Αξιολογήσεις Παιδιῶν, ᾿Εφήβων καὶ Γονέων
Μετὰ τὴν Πρώτη Συνάντηση, καὶ ἀναλόγως μὲ τὶς ἐνδείξεις, ἀκολουθοῦν οἱ ἑξῆς ἀξιολογήσεις:
-
Πλήρης ψυχιατρική, παιδοψυχιατρικὴ ἢ καὶ νευρολογικὴ ἀξιολόγηση.
-
Πλήρης ψυχολογικὴ ἀξιολόγηση: νοητική (Terman-Merill, W.I.S.C. III, Ravens P.M), σχολικῆς ἐπίδοσης καὶ μαθησιακῶν δυσκολιῶν (᾿Αθηνᾶ test), προσωπικότητας (C.A.T., Τ.Α.Τ., Rorschach, ἐρωτηματολόγια κλινικῆς Menninger) καθὼς καὶ δοκιμασίες ᾿Επαγγελματικοῦ Προσανατολισμοῦ γιὰ ἐφήβους καὶ νεαροὺς ἐνήλικες.
-
Οἰκογενειακὴ ἀξιολόγηση: συνάντηση ὅλης τῆς οἰκογένειας (γονεῖς καὶ παιδιά) μὲ δύο εἰδικοὺς θεραπευτές.
Τελευταία ἐνημέρωση ἄρθρου: 10/20/2023